onsdag 16 september 2009

Vi har blivit med bil!

Det är sant, vi har införskaffat ny bil. Ja, inte en helt ny bil, men mycket yngre än den gamla.

Den är stor, fin och ja, ehh, hmm, färgen är grå...eller metallic - alltså; gråmetallic.

Jag spar detaljerna till min man att beskriva.
Jag måste bara minnas denna dagen, därför måste detta plitas ned, då mitt minne är som ett durkslag





Idag fick jag den bästa present en förälder kan få av sitt barn: Hugo gav mig en spontan kram (hjärtlig, öm och hård) och sa med klar röst;
- Mamma, jag älskar dig!

3 kommentarer:

Halena sa...

åh va underbart! grattis!!! /hon som var med när tonårsmonstret la av..

Anonym sa...

Härligt med spontana grejer! Ville bara tacka för lunch och kaffe idag! Mycket trevligt!
Hoppas ni får en bra vecka!
Kramar Vivi

Suleymann abullahi abdullahi sa...

WOW!!! Jag har aldrig fått en sådan kram (Mina barn hatar mig)